mLegitymacje
Nasza szkoła przystąpiła do projektu mLegitymacja
mLegitymacja wchodzi w skład aplikacji mobilnej mObywatel i jest dokumentem W dokumencie tym zapisane są wszystkie dane, które znajdują się w papierowej legitymacji: imię i nazwisko ucznia, data urodzenia, numer legitymacji, data wydania, data ważności, PESEL, nazwa i adres szkoły.Uczniowie mogą korzystać z mLegitymacji w tych samych sytuacjach, w których korzystają z tradycyjnych dokumentów.
mLegitymację może otrzymać każdy uczeń, który wcześniej otrzymał tradycyjną wersję dokumentu i posiada numer PESEL.Wniosek o wydanie mLegitymacji składa do szkoły uczeń pełnoletni lub rodzic ucznia niepełnoletniego.
Okres ważności mLegitymacji jest taki sam, jak okres ważności legitymacji papierowej.
Aby przedłużyć ważność mLegitymacji, należy ponownie złożyć wniosek.
W przypadku utraty ważności legitymacji papierowej lub przejścia ucznia do innej szkoły, mLegitymacja zostanie unieważniona.
Unieważnienie może również nastąpić na wniosek ucznia pełnoletniego lub rodzica ucznia niepełnoletniego, w szczególności w przypadku uszkodzeń, niepoprawnego działania lub utraty urządzenia mobilnego, w którym była przechowywana mLegitymacja. W takim przypadku, należy niezwłocznie powiadomić Szkołę, składając wniosek o unieważnienie mLegitymacji.
Jak zweryfikować mLegitymację szkolną?
Więcej w zakładce uczniowie – mLegitymacja